hey hey.. dunt forget klik his button.. thanx Q syg.. =)

27 March 2011

K•A•W•A•N

BuaH hAtI sayA seTelAh 3~ 7 tahun menjadi KAWAN
perlu kew saya memangilnye rakan

sedangkan dia sndri yg memusnahkan saya.. dan merancang segalanye2..

perlu kew saya memangil dia sahabat

sedangkan sekarang nie dia cuba untuk merosakkan saya dan menikam saya dari belakang

perlu kew saya memangil dia teman

sedangkan pada waktu saya jatuh ke bawah dia bersuka ria dan menyambut kejatuhan itu dengan riang hati..

perlu kew saya memangil dia lesbo

sedangkan waktu saya sakit dia langsung tidak menghiraukan diri saya

perlu kew saya memangil dia bestie

sedangkan d saat saya memerlukan dia. dia pergi jauh dari saya

adakah itu yang bermaksud kawan

atau saya nie cme salah andaian..

kekadang mencari seorang KAWAN itu umpama mencari harta karun..

kerna andai trsalah pilih mungkin kte akan brtemu lanun..

namun kalau pilihan itu tepat dan terbaik.. maka jmpa la kte ngn harta trsebut..

kte nie cme insan biasa sahaja..

hati nie tiada besi pelindung untuk mmpertahan dari sebarang panahan..

andai panahan itu tepat d hati.. maka hancur la seseorng lalu menyimpan

perasan dendam.. oleh itu sasarkan la panahan itu ke bnde len selain hati..

kerna kte sndri tidak menduga apew yg akn trjadi..

sekarang nie nyawa manusia bernilai rm5000 jewk..

so andai trsalah taip trsalah angap atau trsala tafsir..

10 jari d susun rapat untuk memntk maap..

No comments:

Post a Comment