hey hey.. dunt forget klik his button.. thanx Q syg.. =)

15 April 2011

masih ter-senyum

semalam ak g meet dia..

adew la sesuatu yg ter-jadi smpai ak ase nk nanes..

huhu.. lpewkan jewk la past is past rite?

mke kamu auw auw.. sgt comel..

b mse kamu tgk nset saya tu..

saya taw kamu jelez kan sbb kamu diam jew..

kamu jelez sebb saya text ngn org len. hahah..

diorng tu just my fwend oke..

xlebih dari tu..

penat ak men kejar-2 ngn kaw.. sbb kaw rampas nset ak..

eee.. da bsr-2 pun nk ajak org men kejar-2..

tpi malang nye.. saya dpt kejar kamu.. coz saya kan ex atlit skola..

hahhaa.. kamu lak atlit bdmnton kan b..

ermm.. tpi kan mse kte lpk tu.. tetibe dew col mskkan kt nset kamu..

saya taw spew yg col kamu..

tpi lbh baik saya mendiamkan dri..

wlaupun kamu ckp sarawak ngn dia & kamu ckp tu fmly kamu yg col..

saya boleh paham yg gurl tu.. ermmm..

bole x saya nk nanes..??

plss plss plss..

coz saya da sayang kt kamu..

bila saya mntk putus kamu ckp apew..

kamu xnk kan.. coz kamu syg saya..

ermm.. npew jadi cam nie..

saya nk jauhkan dri dari kamu..

tpi saya xmampu nk wat cam tu..

kkdng saya nmpk kamu nek moto/kete g keje..

kkdng saya nmpk kamu ngh keje kt depan tu..

mcm mne sya nk lpew kan awk..

imissyou larhh.. erm..

hubungan kte nie smpai bila erk..

saya msih menunggu tuk kamu ber-sikap jujur ngn saya..

setiap PENIPUAN itu sangat indah jika

mahu d bandingkan dengan setiap KENYATAAN itu yang sangat menyakitkan d hati nie..

moga suatu hari nanti pelangi itu akan terus ber-sinar tanpa sebrng halangan

walaupun kkdng hujan sentiasa membasahi d lubuk hati nie..

mengeluarkan airmata darah pun blom tentu ag dapat menenangkan hati ne..

blom tentu ag dapat mengubati hati yg sgt ter-luka nie..

saya ter-paksa belajar tuk hidup tanpa kamu..

♥domoyUmmY♥


STORY suda HABIS

No comments:

Post a Comment